جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مراجعین مورخ 98/9/12

 پنجمین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در مورخ 98/9/12با حضور اکثریت اعضاء تشکیل گردید و به تشریح روش های اجرایی دستورالعمل تحلیل ذینفعان و نحوه ارتباط با آنان با شماره سند SP-CO-0-001 و روش اجرایی بررسی و پیگیری شکایات با شماره سند SP-QA-0-009 و روش اجرایی بررسی نظرات مشتریان با شماره سند  SP-QA-0-007جاری در مجتمع کرج؛ از سوی مدیر بازرگانی و توسعه تجارت مجتمع  و همچنین ارائه گزارش اقدامات انجام شده جهت ایجاد و راه اندازی "بانک اطلاعات مشتریان انستیتو" توسط آقایان مهندس احکامی و دکتر مصطفوی و طارمی پرداخته شد.