جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مراجعین مورخ 98/7/22

 دومین جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان در مورخ 98/7/22برگزار گردید و به بررسی اقدامات انجام شده منطبق با تصویب نامه ها و دستورالعمل های تکریم ارباب رجوع و رضایت سنجی از سوی  واحد های هدف ،  ارائه شرح  فرایند، دستورالعمل ها و فرم ها و مستندات نظر سنجی، و رسیدگی به شکایات ذینفعان، مشتریان و مراجعین  موجود در واحدها  و شیوه های اطلاع رسانی و دسترسی افراد به آنها از سوی واحدهای عضو کارگروه ،  ارائه لیست خدمات و شناسنامه های خدمات و مستندات واحد های هدف حاضر در کارگروه از سوی واحدهای عضو کارگروه ، تصویب نهایی تقویم پیشنهادی برگزاری جلسات کارگروه در سال 1398 و  معرفی  اسامی و ارائه ابلاغ کارشناسان و تعیین جدول تقویم نشستهای کمیسیون های موقت باشرکت کارشناسان واحدهای عضو کارگروه پرداخته شد